Sabtu, 17 Januari 2009

2009 ~ Hidup Baru


Salam.


Ini pertama kali aku kemaskini blog utk tahun 2009.

Tumpang dah boleh guna Celcom Broadband nih..

Ya, aku dah selamat pulang ke Malaysia.No more being a Gaijin!!

Sedang berusaha menyesuaikan diri dengan persekitaran.

Bukannya aku tukar tempat kerja pun,masih di jabatan yang sama aku tinggalkan setahun yg lepas,cuma menggalas tanggungjawab yang lebih sikit...Bekerja di negara orang memberikan aku sedikit pengalaman & perspektif baru.Dalam proses berkongsi pengalaman sedikit demi sedikit dengan2 yang lain.Azam tahun ni,nak jadi pro-aktif, optimis & kerja lebih teratur!

Balik ke sini mengembalikan aku kepada aktiviti2 masa lapang yang aku suka tetapi terpaksa ditinggalkan.Contohnya lepak dengan kawan2 bila ada masa lapang,jalan2/melancong & bersukan.Dok kat Osaka bukan tak boleh buat,peluang terhad dan takder geng yg best...

Perubahan lain,masih dok di rumah yang sama tapi kali ni lepak dengan kucing aku plak..heheheh..Boleh tgk pose menarik dia kat sebelah tuh...


2 ulasan:

Zyan berkata...

Selamat kembali..

waaa..dah naik pangkat ke? omedetou!

KoudaGaijinsan berkata...

naik pangkat??takdeer lah...bertambah kerja adalah..hehehe