Ahad, 22 Mac 2009

Tahniah...Semoga berkekalan

Salam.
Apa khabar?Aku sebenarnya letih sikit memandu siang tadi.Pi mana?
Baru balik daripada Jengka,pi kenduri kawan aku Ounis.
Sedondon berbaju putih hari ni.Kitorang sampai pun dah terlewat, orang ramai dah balik,lauk pun dah nak habis.Rupa2nya Cik Rina kita yang jadi camera woman.
Tahniah Ounis & isteri...Dan juga Fadzley & isteri...Semoga berkekalan ke akhir hayat.
Sebelum tu kami ke Kampung Awah,kenduri sedara kawan aku.
Ini pertama kali aku memandu ikut Karak & LPT.Sebelum ni zon bukit bukau tu banyak aku serahkan pada kawan aku yang lebih 'berbakat' memandu.Tapi hari ini aku cuba juga.Cuak tuh memang ada,tapi berhati2lah kan.Nasib baik aku tak perlu melalui zon berbukit-bukau ni untuk balik kampung!
Seronok gak sekali-sekala pi 'roadtrip' dengan kawan2 aku.Kenapa?Hmm,biasa2 waktu makan memanglah boleh sembang2,tapi bila dah dok dalam kereta lama2 (dekat 3~4 jam,ikut cara aku memandulah) macam2 cerita menarik keluar.Dan kita dapat mengenal lebih dekat kawan2 kita.
Betullah kata orang tua2,kalau bermusafir boleh menguji persahabatan kita.
Ada sesapa nak komen?

5 ulasan:

~iFsYudz~ berkata...

ada..aku nak komen...hehehe
aku suka drive2 neh but i know jalan ke karak tu mmg byk bukit2 kan...tokle la nak skill sangat better be safe...

anyway, yelah, p kenduri kawin, gambo nyer mana? nak tgk nak tgk hehehhee

Zyan berkata...

Ala..ounis nih wat kenduri senyap2 jek..tak ajak pun..nih nak majuk nih..

yati@ibuhanie berkata...

aku ngan sudir pon g kenduri ounis yg kat jengka tuh...sampi kul 2 lbh..lauk dah tinggal ujung2 jugak dah...pas mkn jumpe pantin borak2 sampai telope nk snap gambo..maklum le bnyk mende cite..dulu kan ounis jd pengapit kitorang..pastu dh xjumpe..anak aku pon dah 1 yr 10 mnths skangni..uhuhuh...bnyk mende nk borak(sudir & ounis le..depa kan roommate kat um dl)...

KoudaGaijinsan berkata...

syudz...
sorry, aku terlupa nak snap gambo dgn camera sendiri sbb tgk camerawoman punya camera dah canggih sgt,segan aku...serba putih heee...

kak yan,
jgn merajuk ekkk...saya pon kalau diaorg tak jumpa kat boling,mesti ingat tak balik jepon lagi...

yati,
hak ah,ounis ada ckp ko dtg..masa tu aku dok ada kat kg awah lg,kenduri sedara mbr aku.kalo tak mesti dpt jumpa ko!

KoudaGaijinsan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.