Sabtu, 17 April 2010

I am back...2010 new beginning


Salam.

Dah lama aku tak kemas kini blog ni.

Bukan apa, tahun lepas sibuk dengan Alza.Awal2 tahun baru ler dapat waktu2 rehat sikit.


2010 ni banyak betul perubahan yang berlaku.

Takk..tak, aku tak jadi kurus...hehehe..


Antara benda2 baru:aku dah ada rumah sendiri (tak payah menyewa lagi), kawan aku berhenti kerja Perodua,aku dah mula perbaik dan perelokkan rumah, dapat komputer baru (akhirnya) kat opis dan macam2 lagi.


OK setakat ini dulu kot.Jumpa lagi, blog!

5 ulasan:

Pocket berkata...

wah!! dah bli umah?
tunjukkan la sikit gambo nyeee:D
buleh kami jeles ^^

zyan berkata...

oo..ganas nyer baru tgk gate tuh..bagus memuda beli umah, nanti utang umah cepat abis..

buh la gambar bnyk skit..

Unknown berkata...

senyap je ..update sket ek :)

Unknown berkata...

update la cik kak weii ..
-mai saga-

KoudaGaijinsan berkata...

sorry kengkwn, lama tak update blog...lepas ni Insya-Allah...